Google
 

15 July 2010

saya ada petua...nak tak?????

Ok ok..... ni adalah petua yang aku dah mulakan sejak muda muda dulu tapi disebabkan aku ni pemalas jadi semua petua yang aku ada aku tak gunakan......huhu kata nak cantik tapi malas camno....

Petua yang pertama : bahan utama adalah putih telur ....korang ambil putih telur dan asingkan yang kuning tu, takmo yang kuning nak putih aje.yang kuning tu kalau tak tau nak buat apa ha telan je lah....... hehe .....  pas tu bahan kedua ambik kapas muka yang pat segi tu.... pas tu tekapkan kat dalam putih telur tadi sampai basah sumer kapas tadi  dan tempekkan kat seluruh muka atau nak letak kat idung aje pun ok gak....... biarkan kapas tu kat muka sampai betul- betul kering .......pas dah kering korang tarik pelan -pelan dan cuba tengok hasilnya....takdola muka korang nak licin serta merta tapi blackhead dan jerawat kecik kecik yang ada kat muka korang tu telah diserap oleh kapas tadi....."blackhead no moreeee...."

Ini sebenarnya petua untuk mengeluarkan korang punyer blackhead dan pimples yang kat muka tu...... cubalah gerenti puas ati dari korang buang duit membeli barang yang belum tentu boleh mencantikkan muka korang hahahahaha..............

No comments: