Google
 

16 July 2010

hari kahwin iela part 2

Tarikh Sanding :13 December 2008
Tempat : Taman Ria Jaya ,Sungai Petani 

kali aku bawak korang menjelajah seharian di hari sanding aku dari malam berinai sampailah esoknya aku bersanding best wooooo........
apa apa pun mekap lu baru nampak cung.......ini kat umah aku .
 hah.. ada berani taim ni aku dah jadi dayang ana and the king nih......
ini geng marhaban sposor dari mama aku ....ha yang tengah pegang mulut tuh mak aku la..
syabas bete.....kawin gak ko ye ......
nape sakit mata ke??amacam ada gaya pompuan korea tak.....
auwwwwww........ lalalala bulan madu di awan biru ,hanya kita berdua......
aku nak feling artis gitu bley??jari yang terkulai tu adalah hasil kerja jurugambar aku nampak cam senang tapi bila nak buat kejung terus jari aku......haha
ni masa kerabat dorang sampai kat umah aku tengok tu pasukan kompang sampai dua kumpulan mak aku punye keje.....pengapit adalah bujang.....keyyyy
op op tunggu amik gambar lu ....tengah panas pun jadik gak bergambar nok kata kawin sekali seumur idup 
ini ayah aku....pesan abah ,ko jangan nak ngengada ingat ko tu bujang lagik...hehe
mama pulak ,ha dengaq cakap laki hang ,jangan ketegaq no......tengoklah si padil tu senyum dengan bangga dapat merebut gelaran dari mak mertua.....
ini che su padil dialah yang membesarkan padil sejak mak padil meninggal.......
makan taim .....meh sini ayang suapkan abang....auwwwww cuba skang ,bukan makan sendiri dah....abang masak sendiri ye ayang sibuk ngan blog ni.... pangggggg kena kat pipi kang......
ha.... ni lah lauk pauk yang dimasak special untuk aku .......emmm dap nya macam-macam ada....
eh buat apa berebut keris tuh.......tengok kamera tuh dulu pas tu kita perang keyy.........
terima kasih tak terhingga untuk mama dan abah yang sangat-sangat banyak membantu untuk hari kawin aku 
ni hantaran dari aku untuk pihak lelaki..... dan katil yang dihias cantik buatan sendiri tau.......
semua skali ada 11 hantaran.......tema aku kaler gold tapi biasalah ada jiran yang nak hulur aku terima je.. tu yang ada warna biru........sket aje
dan sembilan dulang dari pihak lelaki.......
selesai sudah majlis sanding kat umah mak aku....ucapan bebanyak terima kasih untuk semua ahli keluarga yang terlibat dalam majlis ini ,sedara mara yang begitu banyak membantu,jiran jiran yang hadir ,sedara mara yang datang dari jauh pun ada terima kasih bebanyak ......

No comments: