Google
 

21 July 2010

baby sitter bagi cekodok

semalam aku amik puteri sebab babah dia balik lewat,........masa aku nak amik anak tetiba baby sitter anak aku bagi cekodok pisang ......emmmm .......dahlah aku tengah kebulur tunggu taim makan malam, elok pulak tu ada cekodok....... belasah dululah...... aku tinggalkan sikit untuk hubby...... ngam ngam hubby balik, ada separuh lagi cekodok ,aku pun seloroh ngan dia babah rasalah cekodok ni mama masak tadi hehehe ......... dia tak layan ko......aku paksa gak ,dia cakap jap lagi.....dia tak nak pun makan cekodok tu last last aku bagitau kak ida yang bagi ........cissss cepat pulak ko ngap ye hampehhh tol........adakah aku dah tak reti memasak ,atau masak tak sedap suda........apapun aku takde lah kecik hati pung........bila laki suka nak makan air tangan orang lain........ itu yang menjadikan aku lebih termotibasi nak memasak.......ayuukkkk kita kedapur buk.........apa yang aku nak masak untuk balas pinggan kak ida itu.........????

No comments: