Google
 

16 July 2010

terima kasih abang

Ini adalah ucapan terima kasih untuk abang -babah puteri-
kejadian berlaku dekat-dekat 12 tgh malam.......

Malam tadi puteri buat hal pulak, dia tak nak tido......sebab siang dah tido banyak kot ........boleh dikatakan tetiap malam adalah malam yang ngeri buat aku dan hubby bukannya ngeri kat antu tapi ngan si puteri nih.....yelah asal aku nak terlelap, dia pun mulalah bukak mata dah bukak mata,buka suara pulak......itu yang tak tahan tuh ......tapi ,aku tak kisah sebenarnya cuma malam tadi aku rasa macam tak sedap badan dan paling tak tahan bila aku sakit kepala bukan main lagi.......ntahlah nape sejak dua menjak ni sakit pala lak, agaknya mata ni dah nak rabun kot ,ada kaitan kerr??........atau aku ada penyakit lain......macam saspen jerr.....auwww........

Jadi, bila aku dah tak larat gitu apa yang aku pikir adalah rehat sambil menenangkan pikiran tapi cemana nak tenang bila sikecik tu meragam....... bila sakit kepala, badan jadi lemah, ......apa yang ada depan mata semuanya jadi kabur......tapi jeritan puteri mengatasi segalanya mungkin dia lapar kot....aku cuba gak nak bagi nenen tapi air susu tak kuar emmmm........malas nak pikir sangat nanti sakit kepala lagi......jadi dengan suara yang agak-agak kesian.....

banggggg ,tolong tengok puteri nih.....
mama sakit pala......
nape.......
ntahlah agaknya tengok komputer banyak sangat kot......motip!!!!!ini kisah benar okkkk.......

Dengan rasa penuh kasih sayang hubby pun angkat puteri yang nangis mintak didukung ......pas tu aku tak tau apa dah jadi ,masa aku bukak mata rupanya dah 2.30 pagi ...masa tuh hubby masih pangku puteri lagi aku nampak botol susu dah habis sebotol.......tapi disebabkan mata yang dah berat ni,aku pun malas nak soal banyak .......aku pun tak ingat apa sampailah pagi tadi bila aku bangun, aku nampak puteri tido baekkk punyer sebelah babah dia, emmmmm anak babah......

Itulah pengorbanan seorang bapak kepada anaknya yang tak sanggup nak dengar anaknya menangis berterusan tapi kalau maknya yang baru je mula nak nangis jangankan nak pujuk ,dibebelnya lagi ado tapi laki aku nih memang  tak reti nak pujuk dari dulu dulu..........hehe.....
Dan untuk babah yang rasanya masih tak cukup tido .....mama ucapkan bebanyak terima kasih sebab ada rasa simpati kat kami berdua ni ataupun kat puteri sorang je ke?...... ah tak kisahlah .......yang penting inilah yang dikatakan sebuah keluarga bahagia....saling membantu bila diperlukan kan kan !!!!.kalau boleh bersengkang mata la yee babah tetiap malam ......pangggg sedas penampo singgah dipipi ......,hambik kau.....

No comments: