Google
 

29 July 2010

gaya si baby...

sejak- sejak anak aku pandai menyembang ni ,dah boleh tengok ragam dia....kalau kita tinggalkan dia sorang sorang mesti tak sampai dua saat dia dah meraung soh angkat dia ....hadoiii bila angkat bukannya soh kita duduk je ..dia nak soh kita terbangkan dia macam burung .....ha pas tu baru dia dok diam ....lenguh tangan mak pak dia ni .....kalau boleh biar sampai dia dah tak larat pun dia tak kisah......lagi satu bila time boring dia mesti hisap jari...eh tangan ntahlah korang layan je lah gambar ni.....

tengokla tu mula-mula dia masukkan sikit je tu.....pas tu

sikit lagi dan......

ha hambik kau semua skali pun sodap.......

ni plak fesen terbaru puteri tido ....tido mesti nak senget seblah .....jangan jalan senget sudah.....pastu tangan mesti kat ataih muka.....amboiiiiii.....ngalahkan mak kau je ye puteri.....

ni tangan dia yang memang diangkat sendirik.....

auwwww .....tutup muka sebab masa tido pun mamarazi tangkap gambo.......padahal masa ni memang dah tido pun dak kecit ni.......

7 comments:

Cheqna said...

Alahai chomelnya baby Qistina..semoga menjadi anak yang beriman n berjaya dunia akhirat...amiin.

EiJa ZaQuaN said...

hahaa..mcm org besar la tido pndai letak tgn ats muka/mata..cute jerk..

ellis suriyani said...

comelnye baby tu... :D

nza said...

eeeeeeee...geramnya tgk baby tecik nie....dh pndai ye buli2 manja mama ye....hi..

mamawana said...

meh sini.....gugu gaga dgn mamawana....ihiks.

Mama Qistina said...

tima kasih ye sume....memang la si puteri ni macam macam ragam tapi itu yg buat hati ini amat rindukannya selalu....auwwww

sop said...

comel nyer baby..
baby kalau berdukung.. mmg lah best.. tp kita yg parah! huhuhu