Google
 

16 July 2010

hari kahwin iela

Tarikh Nikah :12 December 2008
Tempat  : Masjid Taman Ria Jaya ,Sungai Petani,Kedah


ni semua gambar dari masa nikah ,kawin,sanding next entri ,biarpun dah lama berlalu tapi aku tetap happy ngan apa yang dah aku lalui iaitu menjadi seorang pengantin baru ......syokkknya... 

ok korang layan dulu gambar key.....:-
    padil masih boleh senyum-senyum tapi dalam hati .....dup dap, dup dap...........
   alo lo nomel kan muka si padil tu, ha gigil jap g nak salam tangan tok kadi....... aku ,emmmm lagi neves kat situ.......

dengan sekali lafaz sah lah aku menjadi isteri kepada suamiku ini...........  syahdu je rasa masa tu......
         eh betul ke tok manja da kawin ni cam tak caya je.......
         mintak restu dari suami dulu...............
  yeay dapat duit.....senyum kemain si iela tu......ko tak tahu cemana penat laki ko carik itu duit........
terharu disitu ......dah la depan seme orang aku tak tertahan dan termenangis kat situ gak.......malu woooooo........
dapat cincin pulok......gigil wehhhh.......
atas katil dah ........eh posing lu......masa ni ramai no kamera man dok nangkap gambo tak tahu mana satu nak tengok ..........
selesai suda.....lega bila segalanya dah berakhir.......



1 comment:

MUMMYAR said...

tu ngah tggu malam je la kan...heheh....mesti rasa cam berdebar2 lagi tu.....kekkeke.....tuktuktuk...leh masuk tak?hehehhe