Google
 

08 July 2010

hot ticket

hot ticket apa tu???? itu sebenarnya adalah kad top up untuk phone  tuhhhh....... masa hubby aku beli minggu lepas dia ada bagitau yang kat dalam tu ada 300 sms dan limit untuk berbual selama dua jam fuhhhh.... tapi yela untuk aku yang tak berapa sangat nak bergayut nihhh adalah rugi tau kalau tak habiskan limit kredit dia tu kan......tempoh tamat untuk top tu adalah selama satu minggu bermula dari tarikh masukkan top up tu......
jadinya malam tadi hubby aku tetiba teringat pasal hot tiket nih .....hubby tanya banyak lagi ker aku punya limit berbual tu aku cakap lah ada dalam 120 minit maknanya dua jam .... apalagi hubby aku bising lah ...dia suruhnya aku call sesaper yang ada untuk habihkan jugak kredit tuh... ayoooo aku pun ngan tak pasal pasal call la kat mama aku ....citer punya citer ,rupanya ada banyak stori gak kat sinun......... agak lama gak nyembang aku pun tutup talian tipon....... hah baki tinggal lagi 20 minit gitu terer gak aku nyembang ngan mak aku kan.......padahal tetiap hari pun aku tipon gak tau.......tanya kabar depa kat sana tu...... sambil aku nyembang tu mata aku kat hubby jer bukannya nak bercintun tapi tengah tengok dia melayan si kecik tu ..... dah habis giliran aku, hubby aku pulak nak take turn dia pun tercari cari saper lah yang nak bergayut dengan beliau tu ....... ramai gak yang dia tipon semata semata nak habiskan   kredit tuh berbanding ngan aku yang cuma sorang je...........tapi baki limit hubby aku pun masih banyak lagi...... gitulah adanya sekiranya kita gunakan top up ye .......bila ada suatu promisi tu kenalah guna kalau tak rugi jer duit top up kita tuuuu.......................halluuuuuuuuu qistina in da house...........

No comments: