Google
 

08 July 2010

mandi kan baby

hari nih genablah usia baby puteri 3 bulan yek.......dah besar dah kejap je masa berlalu dari masa mengandung dengan segala alahan ,nak menunggu lagi sembilan bulan ,nak melahirkan dengan segala macam perasaan datang ,dah bersalin pantang pulok,nak melalui proses tak tidur malam di waktu pantang ahhh memacamlah ,sesaper yang dah beranak tu taulah kot yerr........ dan sebenarnya nak bagitau ialah aku dah mula mandikan si puteri tu ngan air sejuk .......yer air paip dari umah aku la........mula mula aku kejutkan dia supaya masa mandi nanti dia tak adalah terkejut, nanti demam kang tak pasal pasal penyakit lain lak kan........jadi bila dah agak lama dia bangun apalagi aku pun pelan pelan letak dia untuk mandikan .......dan puteri agak terkejut tapi masih mampu tersenyum lagi .........mesti dia pikir mama aku ni malas nak masak air panas dah ni ..... taklah puteri mama nak anak mama ni kuat sebab mandi air sejuk pagi pagi .........tapi taklah pagi sangat dalam kul 9 camtu ahhhhh.........kan orang tua tua ada pesan bangun pagi mandi, badan pun cergas ,otak pun cerdasssssss............

No comments: